مدرک آموزش بازیگری - دوره آموزش بازیگری

دوره بازیگری و تئاتر

دوره بازیگری و تئاتر

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره

سینما از مرزها عبور کرده و حرف‌ها و اندیشه‌های خود را از زادگاهش منتقل می‌کند. تاثیرگذاری سینما یکی از عوامل مهم اشتیاق روز افزون هنرجویان به آموزش سینما و تئاتر است. ساختار جذاب هنر سینما سبب شده است تا هنرجویان به آموزش تخصصی سینما روی آورند. آموزش سینما با بیان مفهوم تئوری شروع شده و به تدریج آموزش عملی سینما و تئاتر به هنرجو ارائه می‌شود.

آموزش تخصصی سینما سبب شکوفا شدن استعداد، علاقه و معلومات هنری شده و برخی از ویژگی‌های شخصیتی مانند قدرت بیان، روحیه اجتماعی خوب، خلاقیت ذهنی و تسلط بر ادبیات را در هنرجو پرورش می‌دهد.

دوره بازیگری و تئاتر - مدرک بازیگری و تئاتر

در آموزش اصولی سینما و تئاتر باید ماهی گیری را به فرد آموزش داد نه اینکه ماهی را در دست هنرجو قرار داد، زیرا تقلید در سینما همچون سمی است که حرفه وی را مسموم می‌کند. از این‌ رو برای موفقیت در این حرفه هنری باید در انتخاب مسیر آموزش دقت کافی به عمل آورد.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش خصوصی زیادی هستند که به آموزش حرفه سینما و تئاتر مشغول هستند اما نحوه آموزش و نتیجه اثربخش آموزش نکته‌ی مهمی است که باید در طول مسیر یادگیری به آن توجه کنند.

دوره بازیگری و تئاتر - مدرک بازیگری و تئاتر

هنرپیشه کیست؟

شاید به توان تمام انسان ها را به نحوی هنرپیشه یا بازیگر دانست تمامی ما انسان ها در طول حیاتمان در حال بازی کردن نقش شخصیتمان هستیم شخصیت‌هایی هر کدام چندین وجه مختلف دارد پس میتوان گفت هنر بازیگری در سرشت همه‌ی انسان‌ها به نحوی نهادینه شده است.

تعریف کلاسیک بازیگری چیست؟ (دوره بازیگری و تئاتر)

بازیگر یا هنرپیشه به کسی گفته می‌شود که به‌طور حرفه‌ای یک نقش را در یک نمایش، تئاتر، سینما و تلویزیون بازی می‌کند. تعاریف زیادی برای بازیگری وجود دارد یکی از تعاریف دیگر بازیگری را می‌توان این طور بیان کرد:

بازیگر به کسی گفته میشود که با تحلیل نقش وشخصیتی که به او سپرده شده یک سری حرکات و بیان‌های مناسب با نقش را ایفا میکند تا آن شخصیت را به بیننده بشناساند.

اما بد نیست به تعریف هنر بازیگری و هنرپیشگی از زبان یکی از بزرگان این هنر یعنی استانیسلاوسکی نیز بپردازیم:

استانیسلاوسکی که بود؟ (دوره بازیگری و تئاتر)

یکی از معروف‌ترین متد‌های اکتینگ را می‌توان شیوه بازیگری استالایوسکی دانست. شغل اصلی این متفکر بزرگ معلمی بود اما درکنار معلمی به بازیگری، کارگردانی، تهیه کنندگی و حتی خوانندگی اپرا نیز می‌پرداخت.

اما مهم‌ترین ویژگی استانیسلاوسکی را میتوان وسواس او در نویسندگی دانست.او با ساختار زندگی انسان‌ها آشنایی کامل داشت و به همین خاطر جلسات تمرین خود را آزمایشگاهی میدانست برای جزئیات رفتار انسان ها.

شیوه‌ بازيگری استانیسلاوسکی (دوره بازیگری و تئاتر):

استانیسلاوسکی در یکی از جلسات تمرین تئاتر متوجه وابستگی یکی از بازیگران به حیوان خانگی‌اش شد، این نکته او را به فکر فرو برد کرد که حیوان‌خانگی بازیگر میتواند بین رفتار طبیعی و زمانی که آن بازیگر در حال ایفای نقش است تمایز قائل شود، پس چه اتفاقی باید رخ دهد که بازیگر به قدر طبیعی نقش شخصیتی که به او سپرده شده را طبیعی بازی کند که تماشاچی شخصیت نقش را به عنوان شخصیت بازیگر قبول کند.

این نظریات زمانی به ذهن استانیسلاوسکی خطور کرد که در آمریکا اجرا نقش کاملا نمایشی بود و هنرپیشگان حرکات و رفتارهای اغراق شده و تکراری در ایفای نقش‌ها به کار می‌بردند.

در نتیجه استانیسلاوسکی به ایده ای برای بازیگری رسید که بازیگران باید مهارت‌هایی از قبیل تغییر دادن صدا، تغییر لحن و حتی تغییر حرکات بدن هستند و به این صورت او باعث وارد شدن زبان بدن به عرصه بازیگری شد و تغییر شگرفی در طبیعی‌تر شدن نمایشֱها به وجود آورد. استانیسلاوسکی با آنکه هرگز به آمریکا نرفت اما تئوری‌هایش سرلوحه بیشتر سبک های بازیگری غرب قرار گرفت.

هنرپیشه کیست از زبان استانیسلاوسکی:

بازیگر کسی است که توانایی بازگو کردن افکار شخص دیگران، توانایی واگذار کردن کامل خود در خدمت هیجانات کسی دیگر و آفرینش اعمال کسی دیگر را دارد آنچنان که گویی این اعمال از خودش سر میزند.

دوره بازیگری و تئاتر - مدرک بازیگری و تئاتر

تفاوت بین سینما و تلوزیون (دوره بازیگری و تئاتر):

برای یک بازیگر خوب فرقی نمی‌کند در تئاتر، سینما یا تلویزیون به ایفا نقش بپردازد یک بازیگر خوب سعی می‌کند در تمام مدیوم‌ها بهترین بازی را به نمایش بگذارد. این جمله اصلی است که تمامی علاقه مندان به بازیگری آنرا می‌داند اما در این بخش میخواهیم به موضوعات دیگری پیرامون این مبحث بپردازیم.

یکی از مواردی که پرداختن به آن ضروری است شیوه‌ی ایفای نقش در هر کدام از این صحنه ها است مطمئنا بازی کردن نقش و هنرپیشگی روی صحنه تئاتر و در مقابل تماشگر‌های زنده و به صورت رو در رو با ایفای نقش مقابل دوربین فیلمبرداری یک اثر سینمایی متفاوت است.

حتی ایفای نقش برای یک سریال و اثری که در تلویزیون نمایش پیدا می‌کند با ایفای نقش در سینما و تئاتر نیز فرق دارد. بگذارید به صورت کوتاه و خلاصه به تفاوت‌های بازیگری در سینما و تلویزیون بپردازیم.

مایک رایان یکی از هنرمندان و فیلمسازان مطرح آمریکایی معتقد است عمده تفاوت آثار سینمایی و تلویزیونی در نوع فیلمنامه نشان داده می‌شود. او به عواملی همچون راوی داستان، نوع روایت، محتوای داستان و شخصیت ها اشاره می‌کند و معتقد است فیلم های سینمایی و تلویزیونی در این مسائل تفاوت دارند.

و این تفاوت مطمئنا بر اجرای نقش توط بازیگر نیز تاثیرهایی خواهد داشت. فیلم های تلویزیونی بسیار را دیده‌ایم که بسیار متکی بر دیالوگ هستند و داستان های آنها به وضوح متفاوت از فیلم های سینمایی است.

در ضمن در سینما با آثاری روبرو می شویم که گاهی هنری هستند و گاهی روایت آنها متکی بر تصویر عریض سینما یا نمایش احساسات بازیگران در سکوت است. پس به این نتیجه می‌رسیم که بازیگری در سینما و تلویزیون بخاطر تفاوت در فیلمنامه، محتوا، کارگردانی و مخاطب با یکدیگر تفاوت های دارند.

موضوع دیگری که میتوان برای مقایسه بین بازیگری در تلویزیون و سینما به آن اشاره کرد جشنواره ها وجوایزی متفاوت آنها است.

در بخش جوایز و جشنواره‌ها می‌توان گفت توجه و تمرکز جشنواره‌ها بیشتر معطوف به آثار سینمایی است و سالانه جشنواره‌های متعددی چه در ایران و چه در جهان برای فیلم‌های سینمایی برگزار میشود که در ادامه به چند جشنواره معتبر و مطرح در این حوزه می‌پردازیم.

جشنواره‌های سینمایی جهان (دوره بازیگری و تئاتر): 

جشنواره فیلم اسکار:

جایزه‌هایی برای شایستگی‌های هنری و فنی در صنعت فیلم هستند. این جایزه‌ها، به عنوان پرآوازه و نیک‌نام‌ترین جایزه‌ها در صنعت سرگرمی شناخته می‌شوند. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و بزرگترین جایزه در زمینهٔ سینما می‌باشد و هر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود.

جشنواره کن:

یکی از معتبر ترین جشنواره های‌ فیلم که سالانه در کن فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به‌شمار می‌آید.

جشنواره فیلم شیکاگو:

این جشنواره به فیلم های مستقل و غیر آمریکایی می پردازد. فستیوالی که نیم قرن پیش در اکتبر ۱۹۶۵ میلادی تاسیس شد و اکنون گسترش بسیاری پیدا کرده و اعتبار بالایی در دنیای فیلم های مستقل دارد.

جشنواره‌های سینمایی ایران (دوره بازیگری و تئاتر):

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر:

مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران که سالانه در بهمن ماه در تهران برگزار می‌گردد. پیش نمایش آثار معتبر سینمایی ایران در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

جشن خانه سینما:

با نام‌های جشن بزرگ سینمای ایران و جشن خانه سینما نیز شناخته می‌شود، یک جشنواره فیلم است که هر ساله در ایران و توسط خانه سینمای ایران برگزار می‌شود. این مراسم در روز ۲۱ شهریورمصادف با روز ملی سینما در ایران، به بهترین‌های سینمای ایران تندیس خانهٔ سینما اهدا می‌شود.

جشنواره‌ فیلم های تلویزیونی جهان:

جایزه عقاب طلایی (دوره بازیگری و تئاتر):

این جوایز مربوط به تلویزیون ملی روسیه می‌شوند و در حقیقت این فستیوال کپی شده همان آکادمی علوم و فنون سینمایی (اسکار)‌ است.

در اعطای جایزه عقاب طلایی؛ یک روند خاص دیگر هم وجود دارد و آن شرکت دادن آثار مهم سینمایی روسیه است، اگرچه نام این جوایز و عنوان رسمی آن تلویزیونی است. با این همه آثاری که صاحب موفقیت جهانی شوند عمدتا در این فستیوال به یکی از عقاب‌های طلایی می‌رسند.

جایزه امی:

جشنواره‌ی آمریکایی است که برای تولیدات تلویزیونی برگزار میشود. عموما آنرا به‌عنوان معادل اسکار برای تلویزیون میداند در این جشنواره سریال‌های تلویزیونی از سراسر دنیا شرکت کرده و به بهترین آنها در هر حوزه جایزه امی تعلق میگیرد.

جشنواره‌ فیلم تلویزیونی ایران (دوره بازیگری و تئاتر):

جشنواره تلویزیونی جام جم:

مستر کلاس دوره بازیگری و تئاتر - مدرک بازیگری و تئاتر

این جشنواره هر سال توسط صدا و سیما برگزار می‌شود و آثار برجسته تلویزیونی در تمامی رشته ها جایزه دریافت میکنند.

هر چند انتظار میرود با گسترش سریال ها و فیلم های نمایش خانگی جشنواره های جدیدی برای این آثار در سال‌های آینده شکل بگیرد.

آموزش متدهای روز حرفه سینما و تئاتر برای همه علاقمندان در سراسر کشور باید فراهم باشد تا استعدادها از جای‌جای ایران عزیزمان تبدیل به ستاره شوند. اما به دلیل کمبود امکانات و یا نبود وقت، شرکت در دوره‌های حضوری آموزش مشکل‌ساز شده است.

کلاس بازیگری در موسسات انواع و شاخه‌هایی مختلفی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

اولین و مهم‌ترین کلاس: تکنیک بازیگری:

برای کسانی که در دوره‌های آکادمیک مدرسه تئاتر شرکت نمی‌کنند اولین و مهمترین کلاس تکنیک بازیگری است.این کلاسها در واقع پایه و اساس آموزش بازیگری هستند.

در هر کدام از این کلاس‌ها یک تکنیک خاص به بازیگر آموزش داده می‌شود. پس برای یادگیری تکنیک‌های مختلف لازم است هنرجوهای بازیگری چندین کلاس تکنیک بازیگری را بگذرانند.

دومین گام: آموزش اجرا روی صحنه:

تمرین کلاس بازیگری

در این کلاس ها به هنرآموزان بازیگری آموزش داده می‌شود که چطور به اجرای روی صحنه بپردازند و جلوی دوربین فیلمسازان قرار بگیرند.

این کلاس ها حتی برای کسانی که به صورت آکادمیک و در مدرسه های تئاتر به آموزش میپردازند نیز میتواند مفید باشد چرا که در این مدراس نیز فرصت بازیگری در صحنه های واقعی و جلوی دوربین های فیلمبرداری نیز فراهم نبوده است.

این کلاس ها از این جهت می‌تواند برای هنرجویان کلاس بازیگری مفید باشد که آنها به بازی در مقابل دوربین نیز عادت می‌کنند. همچنین در این کلاس ها آموزش نحوه راه رفتن، کنترل صدا و سایر تکنیک های بازیگری مقابل دوربین به هنرآموزان ارائه می‌شود.

گام سوم: آموزش بداهه گویی:

یکی از مهم ترین آموزش ها برای هنرآموزان بازیگری علی الخصوص کسانی که به دنبال بازیگری در تبلیغات تجاری و اجراهای کمدی هستند آموزش بداهه گویی است. این مهارت ارزشمند در تمامی عرصه ها از کمدی گرفته تا درام باعث بالا رفتن سطح بازیگری هنرآموزان است.

آخرین گام: خواندن سرد:

نمایشنامه خوانی

در این کلاسها شیوه خواندن و تحلیل نمایشنامه و فیلمنامه آموزش داده میشود.

خواندن سریع و تجزیه تحلیل متن و الخصوص به خاطر سپردن خطوط و دیالوگ ها از جمله مهارت هایی است که در این کلاسها آموزش داده میشود و میتوان گفت آموزش این مهارت برای تمام علاقه مندان آموزش بازیگری مفید است.

دوره های Masterclass چیست؟ (دوره بازیگری و تئاتر)

مستر کلاس دوره بازیگری و تئاتر - مدرک بازیگری و تئاتر

مستر کلاس یکی از کامل‌ترین کلاس‌های آموزشی به صورت ویدیو است که در آن مشهورترین افراد رشته هنری به تدریس می‌پردازند.

دوره‌های مستر کلاس به صورت‌های متفاوتی برگزار می‌شود بعضی از استادها که از شخصیت های برجسته هنری هستند به بیان نظریات، دیدگاه ها و تجربه‌های عملی خود می‌پردازند و برخی دیگر از مدرسان ورک‌شاپ‌هایی برگزار می‌کنند و تجربیات خود را به صورت عملی به هنرآموزان انتقال می‌دهند.

مستر کلاس با آنکه دارای شکل و سرفصل های مشخص برای کلاس‌های خود نیست به علاقه مندان حوزه های مختلف این امکان را می‌دهد تا تجربیات ارزشمند شخصیت‌ موفق رشته‌های مختلف بیاموزند و زیر نظر آنها رشته مورد علاقه خود را بیاموزند.

دیوید روگیر بنیانگذار مستر کلاس میگوید: روایت به شیوه مادربزرگم را دوست دارم، کسی که وقتی زن جوانی بود به همراه دخترش از دست نازی‌ها گریخت و به امریکا مهاجرت کرد. او بارها و بارها تلاش کرد که در مدارس پزشکی مشغول به کار شود اما بارها و بارها رد شد تا اینکه سرانجام یکی از آنها او را پذیرفت. مادربزرگ معتقد بود که نوه‌اش هیچگاه نباید تحصیل و آموزش را رها کرد پس ایده مستر کلاس از همینجا پدید آمد.

روگیر در هنگام راه اندازی استارت آپ مستر کلاس به این فکر کرد خود و دوستانش دوست دارند چه چیزهایی را از چه کسانی یاد بگیرند. درس ها و مهارت هایی که همه ی مردم آرزو دارند آن را بیاموزند اما هیچگاه فرصت نمی‌کنند به آنها بپردازند و برای آنها وقت بگذارند.

با توجه به ذهنیت های رویگر و سرعت تغییر دنیای امروز او به این نتیجه رسید که دیگر درس هایی که در مدرسه و دانشگاه ندریس می‌شود در زندگی مردم کاربرد ندارند و باید به دنبال آموزش های جدید و با شیوه های جدید رفت. مردم نیز آماده شدند تا این تغییر را بپذیرند و برای آموزش ها و ارتقای سطح علمی خود هزینه هایی را بپردازند.

پس ایده ی مستر کلاس به اینجا رسید که آموزش آنلاین آن هم از بهترین ها با هزینه کم هم به نفع مردم تمام میشود هم استارت آپ او را رونق میبخشد.

داستین هافمن نخستین کسی بود که حاضر به ضبط دوره های آنلاین برای مستر کلاس شد.

وقتی از روگیر می‌پرسند که آیا مسترکلاس یک دوره آموزشی است یا سرگرمی؟

او در جواب اینگونه گفت: چرا یک دوره آموزشی سرگرم کننده نباشد؟

در تعریف هدف مستر کلاس گفته شده است که این کلاس ها با هدف درموکرایزه کردن و دسترسی آسان همه ی مردم به نوابغ عرصه های مختلف برگزار میشود.

شاید به توان در مورد کلاس های آنلاین مستر کلاس اینطور گفت که این کلاس ها برای یک سطح مهارت خاص طراحی نشده است و این کلاس ها برای یک سطح عمومی از مخاطبان می‌تواند مورد استفاده و مفید فایده قرار گیرند. دوره بازیگری و تئاتر مستر کلاس

بازیگری کودک دوره بازیگری و تئاتر - مدرک بازیگری و تئاتر

بازیگری کودکان (دوره بازیگری و تئاتر کودکان)

برای اغلب ما پیش آمده است که در خانواده خود یا دوستانمان کودکان خردسالی را دیده ایم که استعداد بالایی در زمینه ی بازیگری کودک و اجرا داشتند، این استعداد ها به دلیل همزمانی با اوج بازی های رایج کودکانه مثل دزد و پلیس یا پانتومیم،قایم موشک و ….. نمود پیدا می‌کند.

کشف هر استعدادی در سنین کودکی و پرورش و هدایت آن استعداد زمینه ی ظهور ستاره هایی در سال های آینده ی رو پديد می‌آورد که بازیگری کودک هم از این قاعده مستثنی نیست

آموزش تئاتر و بازیگری کودک شامل سر فصلهای زیر است :

  • تعريف تئاتر و هنرهاي نمايشي
  • اصطلاحات و واژه های تئاتر
  • آشنايي باصحنه هاي مختلف تئاتر
  • سبک شناسي تئاتر
  • زبان بدن
  • فنون بيان
  • تنفس در بازيگری

آموزش بازیگری کودک به فرزندان از چه اهمیتی برخوردار است؟

کلاس بازیگری کودک (دوره بازیگری و تئاتر کودک)

بازیگری یک آموزش کامل میباشد که اگر صرفا از نگاه ورود به عرصه سینما و تئاتر نگاه نکنیم، لازمه آموزشی میباشد چرا که آموزش های جامعی شامل:

  1. اعتماد به نفس
  2. خلاقیت و هوش
  3. بیان قوی
  4. ارتباط اجتماعی قوی

نخستین مزایای بازیگری کودک بهبود سطح قدرت کلام کودک است.

این موضوع برای هیچ یک از ما پوشیده نیست که کودکان پس از پا گذاشتن در این دنیا تا مدت ها قابلیت صحبت کردن ندارند و تنها با علائم کودکانه منظور خود را بیان میکنند. پس از آن که مدتی درمعرض اجتماع قرار میگیرند به ناچار از محیط اطراف خود الگو برداری میکنند و نحوه صحبت کردن و حداقل نحوه بیان کردن خواسته های خود را می آموزند.

اما کودکان در این مرحله به دو دسته تقسیم میشوند.

گروهی از کودکان با وجود آن که در سن مناسب برای مکالمه هستند هنوز قادر به برقرار ی ارتباط صحیح با اطرافیان نبوده و گروهی دیگر با بیان جمله هایی عجیب و غریب به راحتی با اطرافیان خود مکالمه میکنند و از این طریق نیازهای خود را برطرف نمایند. اما بین این دو دسته تفاوت های وسیعی وجود دارد.

عموماً والدین همواره سعی دارند کودکانی خوش زبان تربیت نمایند.

به جهت میزان اهمیت برقراری ارتباط انسان ها با یکدیگر عموما تمام انسان ها برای زندگی راحت تر نیاز به قدرت بیان بالایی دارند چه بسیار انسان هایی که با قدت بیان ضعیف خود در زندگی روزمره دچار مشکل میشوند.

همانطور که در تمامی مقالات مربوط به کودکان به این موضوع اشاره شده است تمام رفتارهای خوب و بد انسان ها ریشه در دوران کئودکی دارد.

به همین جهت اگر قرار است رفتاری مثبت در وجود کودک ایجاد کنیم بهتر است آن را از دوران کودکی آغاز نماییم

در آکادمی sic می‌توانید زیر نظر بهترین مدرسان و مربیان بین المللی آموزش ببینید و در پایان، گواهینامه و مدرک بین المللی بازیگری و تئاتر را دریافت کنید.

آکادمی اس آی سی دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده بین المللی را اجرا می‌کند. هنرجویان پس از اتمام دوره می‌توانند در آزمون دوره شرکت کرده و مدرک مربوطه را دریافت کنند. این مدرک دارای ارزش بین المللی می‌باشد.

گروه آموزشی:

هنر و آشپزی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت هنر و آشپزی مراجعه کنید.

مدت دوره بازیگری و تئاتر:

مدت معادل 300 ساعت (10 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

پیش نیاز دوره بازیگری و تئاتر (مدرک بازیگری و تئاتر):

بدون پیش نیاز

این دوره (دوره بازیگری و تئاتر) بدون پیش نیاز است.

دوره بازیگری و تئاتر به شیوه ای طراحی شده است. که همه افراد حتی بدون داشتن کمترین اطلاعات در این خصوص امکان شرکت در این دوره را دارند.

از آن جایی که دوره بازیگری و تئاتر مباحث را از صفر تا صد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهد. حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارند نیز می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شوند. بنابر این اگر تازه با این رشته آشنا شده‌اید و به آن علاقه پیدا کرده‌اید. می‌توانید، با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی در این دوره ثبت نام نمایید.

در دوره بازیگری و تئاتر از مبتدی تا پیشرفته آکادمی اس آی سی سعی شده است که تمام مطالب و مهارت‌های مورد نیاز هنرجو را پیش بینی نموده و مطالب آموزشی را از پایه به شرکت کنندگان منتقل نماید.

ممکن است بسیاری از شرکت کنندگان این دوره دانش یا تجربه کاری قبلی در این زمینه نداشته باشند، که جای نگرانی نیست و می‌توانند با شرکت در دوره بازیگری و تئاتر توانایی های مورد نیاز خود را کسب نمایند.

سرفصل های دوره بازیگری و تئاتر:

  1. آشنایی با تاریخ سینمای جهان و ایران
  2. آشنایی با کلیه عوامل نمایش
  3. آشنایی با کارگردان و کارگردانی
  4. آشنایی با اصول و مبانی بازیگری
  5. آشنایی با شیوه‌های پرورش هوش هیجانی و احساسی جهت افزایش قدرت تخیل
  6. آشنایی با اصول و فنون فن بیان
  7. آشنایی با اصول قدرت صدا
  8. آشنایی با تکنیک‌های حرکت دوربین
  9. آشنایی با اصول شخصیت‌شناسی و ابعاد شخصیت
  10. آموزش بازیگری تئاتر

مدرک دوره بازیگری و تئاتر:

هنرجو پس از گذراندن دوره بازیگری و تئاتر موفق به دریافت گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌شود. همچنین افرادی که مهارت کافی در زمینه بازیگری و تئاتر دارند و نیازی به دوره بازیگری و تئاتر در خود احساس نمی‌کنند، می‌توانند تنها با شرکت در آزمون و یا ارسال رزومه کاری خود نسبت به گرفتن مدرک بین المللی بازیگری اقدام کنند.

لازم به ذکر است در شهرهایی از ایران که نمایندگی یا اساتید فعالی در حال همکاری با آکادمی اس آی سی هستند شما می‌توانید تماس گرفته و با مراجعه به نماینده آکادمی اقدام به اخذ مدرک خود نمایید.

مدرک بازیگری و تئاتر – دوره بازیگری و تئاتر – دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزشی بازیگری و تئاتر – مدرک بازیگری – مدرک تئاتر – آکادمی بازیگری – مدرک بین المللی بازیگری

مدرک بازیگری و تئاتر – دوره بازیگری و تئاتر – دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزشی بازیگری و تئاتر – مدرک بازیگری – مدرک تئاتر – آکادمی بازیگری – مدرک بین المللی بازیگری

مدرک بازیگری و تئاتر – دوره بازیگری و تئاتر – دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزشی بازیگری و تئاتر – مدرک بازیگری – مدرک تئاتر – آکادمی بازیگری – مدرک بین المللی بازیگری

مدرک بازیگری و تئاتر – دوره بازیگری و تئاتر – دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزش بازیگری و تئاتر – مدرک دوره آموزشی بازیگری و تئاتر – مدرک بازیگری – مدرک تئاتر – آکادمی بازیگری – مدرک بین المللی بازیگری

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =