دوره شیرینی پزی - مدرک دوره شیرینی پزی

دوره شیرینی پزی

دوره شیرینی پزی

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره

دوره آشپزی و شیرینی پزی از دوره های آموزش مجازی محبوب در میان سایر دوره ها به شمار می رود. در این دوره علاوه بر یادگیر دستور عمل پخت انواع غذاها، به شما شیوه های آشپزی صحیح نیز آموزش داده می شود.

دوره شیرینی پزی - مدرک شیرینی پزی

آشنایی با انواع چاشنی ها و نحوه استفاده از آن ها و ترکیب آن ها برای پخت غذا از دیگر مواردی است که در این دوره به شما آموزش داده می شود. پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی و نحوه تهیه انواع شیرینی و کیک از دیگر مزایای این دوره آموزش مجازی می‌باشد.

مزایای شرکت در دوره شیرینی پزی:

  • آشنایی فراگیران و علاقه مندان با هنر شیرینی پزی و انواع متنوع شیرینی های اروپایی و سنتی ایرانی.
  • فعالیت در منزل به منظور خود اشتغالی و صرفه جویی در هزینه های سبد خانواده.
  • پیشرفت شاغلین در زمینه های حرفه ای مرتبط جهت آشنایی آکادمیک و پراکتیکال با این هنر و نیل به پیشرفت ها و ارتقا شغلی…

دوره شیرینی پزی - مدرک شیرینی پزی

چنانچه شما دارای محدودیت زمانی در زندگی هستید و در طی روز درگیری های کاری فراوانی دارید و وقتی برای یادگیری سایر مسائل دلخواه خود را ندارید با استفاده از دوره های آموزش آفلاین می توانید آموزش کامل و جامعی در ارتباط با شیرینی پزی را بدون پرداخت هزینه های بسیار زیاد و یا صرف زمان فرا بگیرید.

در آکادمی sic می‌توانید زیر نظر بهترین مدرسان و مربیان بین المللی آموزش ببینید و در پایان، گواهینامه و مدرک بین المللی شیرینی پزی را دریافت کنید.

آکادمی اس آی سی دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده بین المللی را اجرا می‌کند. هنرجویان پس از اتمام دوره می‌توانند در آزمون دوره شرکت کرده و مدرک مربوطه را دریافت کنند. این مدرک دارای ارزش بین المللی می‌باشد.

دوره شیرینی پزی - مدرک شیرینی پزی

گروه آموزشی:

هنر و آشپزی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت هنر و آشپزی مراجعه کنید.

مدت دوره شیرینی پزی:

معادل 90 ساعت (18 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

پیش نیاز دوره شیرینی پزی (مدرک شیرینی پزی):

بدون پیش نیاز

این دوره (دوره شیرینی پزی) بدون پیش نیاز است.

دوره شیرینی پزی به شیوه ای طراحی شده است. که همه افراد حتی بدون داشتن کمترین اطلاعات در این خصوص امکان شرکت در این دوره را دارند.

از آن جایی که این دوره مباحث را از صفر تا صد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهد. حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارند نیز می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان به یک فرد حرفه ای تبدیل شوند. بنابر این اگر تازه با این رشته آشنا شده‌اید و به آن علاقه پیدا کرده‌اید. می‌توانید، با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی در این دوره ثبت نام نمایید.

در دوره شیرینی پزی آکادمی اس آی سی سعی شده است که تمام مطالب و مهارت‌های مورد نیاز هنرجو را پیش بینی نموده و مطالب آموزشی را از پایه به شرکت کنندگان منتقل نماید.

ممکن است بسیاری از شرکت کنندگان این دوره دانش یا تجربه کاری قبلی در این زمینه نداشته باشند، که جای نگرانی نیست و می‌توانند با شرکت در این دوره (دوره شیرینی پزی) توانایی های مورد نیاز خود را کسب نمایند.

سرفصل های دوره شیرینی پزی:

  1. آشنایی با ابزارها و دستگاههای مورد استفاده برای تهيه انواع شرینی
  2. شناخت و تهیه مواد اولیه
  3. اصول نگهداری شیرینی ها تا زمان مصرف
  4. شیرینی پزی خانگی
  5. آموزش خمیر جادویی خاص شیرینی های مختلف
  6. اموزش نون خامه ای لطیفه شیرینی دانمارکی و اتریشی
  7. انواع پای ها
  8. آموزش مافین و ساتین
  9. آموزش شیرینی های مخصوص عید
  10. آموزش ماکارون و کوکی گردویی و شکلاتی
  11. شیرینی تر
  12. کروسان پیراشکی
  13. آموزش باقلوا
  14. آموزش انواع ترافل
  15. آموزش انواع اسلایس
  16. آموزش شیرینی خشک فرانسوی
  17. آموزش شیرینی مارمالادی
  18. آموزش شیرینی نخودچی

مدرک دوره شیرینی پزی:

هنرجو پس از گذراندن دوره شیرینی پزی موفق به دریافت گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌شود. همچنین افرادی که مهارت کافی در زمینه شیرینی پزی دارند و نیازی به دوره شیرینی پزی در خود احساس نمی‌کنند، می‌توانند تنها با شرکت در آزمون و یا ارسال رزومه کاری خود نسبت به گرفتن مدرک بین المللی شیرینی پزی اقدام کنند.

لازم به ذکر است در شهرهایی از ایران که نمایندگی یا اساتید فعالی در حال همکاری با آکادمی اس آی سی هستند شما می‌توانید تماس گرفته و با مراجعه به نماینده آکادمی اقدام به اخذ مدرک خود نمایید.

مدرک دوره شیرینی پزی – دوره شیرینی پزی – دوره آموزش شیرینی پزی – مدرک دوره شیرینی پزی – مدرک دوره آموزشی شیرینی پزی – مدرک دوره شیرینی پزی – دوره شیرینی پزی – دوره آموزش شیرینی پزی – مدرک دوره شیرینی پزی – مدرک دوره آموزشی شیرینی پزی –

از آن جایی که این دوره مباحث را از صفر تا صد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهد. حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارند نیز می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان به یک فرد حرفه ای تبدیل شوند. بنابر این اگر تازه با این رشته آشنا شده‌اید و به آن علاقه پیدا کرده‌اید. می‌توانید، با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی در این دوره ثبت نام نمایید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =