دوره معماری داخلی - مدرک معماری داخلی

دوره معماری داخلی

دوره معماری داخلی

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره

معماری داخلی به طراحی فضای داخلی گفته می‌شود که توسط مرزهای ساختمانی (دیوارها و …) به وجود آمده‌ است، همچنین شامل طرح و پلان اولیه نیز و یا طرح مجدد برای تغییر طرح اصلی و یا تجدید طرح قسمتی از طرح اصلی و نقشه ساختمانی می‌باشد. به طور کلی معماری داخلی به طراحی فضا، محیط و فرم آن گفته می‌شود و در واقع فرایندی است که در آن قسمتهای داخلی ساختمان (فضای درونی) با توجه به تمامی جنبه های کاربردی، زیبایی و…. طراحی می‌شود.

جالب است بدانید رشته معماری با معماری داخلی اگر چه از برخی جنبه‌ها شباهت دارند، اما از یکدیگر متفاوت هستند، معماری داخلی به ساخت فرم و شکل فضایی محیط داخلی ساختمان می‌پردازد.

بنا‌ را بر آن می‌گذارد که محیط داخلی ساختمان‌ و مجتمع‌ها را به بهترین نحو ممکن طراحی یا بازسازی نماید. این در حالی‌ است که معماری، فنی است که به طراحی و ساخت کلی ساختمان‌ها می‌پردازد. اما هر زمان که بحث از فرم و زیبایی قسمت‌های داخلی ساختمان و شکل فضایی درون آن می‌رسد، معماران داخلی دست به‌کار می‌شوند.

اگر علاقه‌مند به فعالیت در بخش طراحی‌ داخلی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و حتی فروشگاه‌ها هستید، رشته معماری داخلی و دکوراسیون مناسب شما است.

دوره معماری داخلی - مدرک معماری داخلی

طراحی داخلی، حرفه‌ای چند جانبه است که شامل توسعه کاربری و طراحی داخلی ساختمان و … تعامل با صاحبان پروژه، مدیریت و اجرای طرح است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تعامل فرهنگ های غربی و آسیایی و همچنین تغییر سلایق و نظرات اقشار مختلف جامعه، افراد همچنان در پی به روز کردن خود و همچنین نوع زندگی و سبک چینش و طراحی فضایی که در آن زندگی می‌کنند، هستند. متعاقب این رویداد، تمامی افراد خواهان سبک زندگی به روش نوین و یا تلفیق آن با نوع زندگی خویش می باشند:

افرادی که خواهان زندگی سنتی مطابق با فرهنگ ایرانی می باشند

افرادی که خواهان زندگی در فضاهای مدرن و چینش آن هستند

همچنین گروهی دیگر که تلفیق معماری اصیل ایرانی و نوع مدرن آن را می‌پسندند.

دوره معماری داخلی - مدرک معماری داخلی

معماری داخلی و دکوراسیون جزو عناوین شغلی است. که در سال های اخیر به خاطر بازار کار خوب و پررونق خود توانسته است. بسیاری از فعالان این حوزه را به سطح بالایی از رضایت شغلی برساند. و یکی از انتخاب ها برای کسانی باشد که به دنبال تضمین آینده شغلی خود هستند.

شما نیز می توانید با صرف کمترین هزینه و سرمایه، با شرکت در دوره معماری داخلی و دکوراسیون آینده شغلی خود را تضمین نمایید. و برای داشتن شغلی با وجهه اجتماعی خوب و همچنین درآمد عالی و بازار کار پر رونق دغدغه نداشته باشید.

دوره معماری داخلی - مدرک معماری داخلی

امروزه، معماران داخلی در سطح کشور باید با استمداد از هنر و خلاقیت خود در زمینه معماری و همچنین به کار بردن دانش و تخصص معماری و در نظر گرفتن سلایق عموم بتوانند هنر معماری داخلی خود را به نمایش گذارند.

در این زمینه هرچه فرد توانا تر و دارای سابقه و تجربه کافی و همچنین تخصص بیشتر در این زمینه باشد می تواند توجه بیشتری را به خود جلب کرده و رضایت عموم را از سطح کار خود به دست آورد. و در پی رضایت افراد و همچنین خلق آثار و طراحی های خاص داخلی، فعالیت معماران داخلی روز به روز بیشتر شده و درآمد خوبی را نصیب آنان می‌گرداند.

دوره معماری داخلی - مدرک معماری داخلی

توانایی کسب شده در انتهای دوره معماری داخلی :

  • طراحی و بازسازی فضاهای مسکونی تجاری، اداری و نمایشگاهی
  • طراحی فضاها با نرم افزار های روز معماری
  • تکنیک های اخذ و به اتمام رساندن پروژه های طراحی داخلی
  • مدیریت رنگ و نور در فضاهای داخلی
  • آشنایی با انواع سبک های طراحی داخلی

مزیت مهمی که شامل حال شرکت کنندگان دوره جامع معماری داخلی می شود. یادگیری مباحثی است که در دانشگاه به آن پرداخته نمی‌شود. به دلیل محدود بودن زمان اختصاص یافته به برخی دروس در دانشگاه ها امکان پرداختن به آن ها نیست و همین موضوع باعث می شود. دانشجویان در برخی موارد اطلاعات کافی نداشته باشند.

علاوه بر مخاطبان غیر مرتبط، همواره در طول فعالیت خود شاهد حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری، عمران و… بوده‌ایم. که به دلیل ضعف علمی و عدم کاربردی بودن آموزش‌های خود در دانشگاه ترجیح به شرکت در دوره معماری بین المللی آکادمی اس آی سی را داشته‌اند تا بتوانند بر اساس آموزش‌های دریافتی، مزیت رقابتی نسبت به سایر همکاران خود در جذب شدن به بازار کار را داشته باشند.

دوره معماری داخلی و دکوراسیون به شیوه ای طراحی شده است. که همه افراد حتی بدون داشتن کمترین اطلاعات در این خصوص امکان شرکت در این دوره را دارند.

امروزه عموم مردم به اهمیت معماری داخلی و تاثیر آن در زیباسازی فضای ساختمان پی برده اند. در نتیجه این حرفه بازار کار بسیار مناسبی دارا می باشد.

افراد می توانند در آزمون های استخدامی شرکت ها و دفاتر مرتبط با طراحی داخلی شرکت کرده و یا وارد بازار کار آزاد شوند. در هر صورت با شرکت در دوره معماری داخلی از نظر دانش هیچ کمبودی نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاهی نخواهند داشت و اگر از خلاقیت بالایی برخوردار باشند به سادگی درآمد بسیار بالایی را کسب خواهند نمود؛

بنابر این می‌توانیم بگوییم. وقتی که هنرجو در این دوره شرکت کرده و فارغ التحصیل شود، با استفاده از دانش و خلاقیت (و البته نمونه کارهایی که هنگام شرکت در دوره آموزش طراحی داخلی آکادمی اس آی سی تهیه می‌کند) می‌تواند شغلی مناسب پیدا کرده و آینده خود را تضمین کند.

در آکادمی sic می‌توانید زیر نظر بهترین مدرسان و مربیان بین المللی آموزش ببینید و در پایان، گواهینامه و مدرک بین المللی معماری داخلی را دریافت کنید.

آکادمی اس آی سی دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده بین المللی را اجرا می‌کند. هنرجویان پس از اتمام دوره می‌توانند در آزمون دوره شرکت کرده و مدرک مربوطه را دریافت کنند. این مدرک دارای ارزش بین المللی می‌باشد.

گروه آموزشی:

فنی و مهندسی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت فنی و مهندسی مراجعه کنید.

مدت دوره معماری داخلی:

معادل 60 ساعت (15 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

پیش نیاز دوره معماری داخلی (مدرک معماری داخلی):

بدون پیش نیاز

این دوره (دوره معماری داخلی) بدون پیش نیاز است.

از آن جایی که دوره جامع معماری داخلی مباحث را از صفر تا صد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهد. حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارند. نیز می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان به یک معمار داخلی حرفه ای تبدیل شوند. بنابر این اگر تازه با این رشته آشنا شده‌اید و به آن علاقه پیدا کرده‌اید. می‌توانید، با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی در این دوره ثبت نام نمایید.

در دوره معماری داخلی و دکوراسیون آکادمی اس آی سی سعی شده است که تمام مطالب و مهارت‌های مورد نیاز یک طراح داخلی را پیش بینی نموده و مطالب آموزشی را از پایه به شرکت کنندگان منتقل نماید.

ممکن است بسیاری از شرکت کنندگان این دوره دانش یا تجربه کاری قبلی در این زمینه نداشته باشند، که جای نگرانی نیست و می‌توانند با شرکت در دوره جامع معماری داخلی توانایی های مورد نیاز خود را کسب نمایند.

سرفصل های دوره معماری داخلی:

  1. مبانی نظری معماری
  2. هندسه کاربردی
  3. نقشه‌کشی و ترسیم فنی
  4. تنظیم شرایط اقلیمی
  5. ماکت سازی
  6. گرافیک در معماری داخلی
  7. سبک‌شناسی
  8. آتلیه طراحی با دست آزاد
  9. رنگ شناسی
  10. شناخت متریال‌های روز معماری داخلی
  11. نورپردازی و اکوستیک
  12. تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان
  13. مقدمات طراحی معماری داخلی
  14. طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی
  15. معماری و دکوراسیون داخلی

مدرک دوره معماری داخلی:

هنرجو پس از گذراندن دوره معماری داخلی موفق به دریافت گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌شود. همچنین افرادی که مهارت کافی در زمینه معماری داخلی دارند و نیازی به دوره معماری داخلی در خود احساس نمی‌کنند، می‌توانند تنها با شرکت در آزمون و یا ارسال رزومه کاری خود نسبت به گرفتن مدرک بین المللی معماری داخلی اقدام کنند.

لازم به ذکر است در شهرهایی از ایران که نمایندگی یا اساتید فعالی در حال همکاری با آکادمی اس آی سی هستند شما می‌توانید تماس گرفته و با مراجعه به نماینده آکادمی اقدام به اخذ مدرک خود نمایید.

مدرک معماری داخلی – دوره معماری داخلی – دوره آموزش معماری داخلی – مدرک دوره آموزش معماری داخلی – مدرک دوره آموزشی معماری داخلی

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =