دوره چوب و رزین - مدرک چوب و رزین

دوره چوب و رزین

دوره چوب و رزین

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره

ساخت صفحات رزین چوبی مدتی است که از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی چند سال اخیر می باشد. این کلاس با عناوین دیگری همچون آپوکسی رزین، کلاس آموزشی رزین، کلاس کار با رزین، ArtGlass, WoodGlass و … نیز شناخته می شود.

ساخت انواع میز، تابلوهای تزئینی و قطعات دکوراتیو از جمله توانایی هایی است که فراگیران با شرکت در این کلاس قابلیت اجرای آن را پیدا خواهند کرد. این حوزه همچنین به لحاظ فراهم نمودن شرایط راه اندازی یک فعالیت شغلی جدید اهمیت دارد.

مخاطبین این دوره کلیه فعالان و علاقه مندان به حوزه های فنی، هنری و دکوراسیون داخلی می باشند. آموزش این تکنیکها نیازی به داشتن پیش نیاز قبلی در این حوزه نداشته و هرآنچه لازم باشد در کلاس ارائه می شود. اما افرادی که سابقه کاری مرتبط داشته باشند می توانند در اجرای مراحل کار با دید بهتر و تجربه بیشتری عمل کنند.

دوره چوب و رزین - مدرک چوب و رزین

از آموزش های این دوره می توان در ساخت و تولید نمونه های زیر بهره برد:

  • ساخت انواع میزهای دکوری، عسلی، جلو مبلی، ناهار خوری و…
  • تابلوهای هنری و وسایل فانتزی و تزئینی
  • محصولاتی از قبیل انواع ساعت های آویز و رومیزی، ظروف پذیرایی، اشیاء خاص و…

هدف از برگزاری و اجرای این دوره، آماده سازی افرادی است که بتوانند با استفاده از تکنیک های کاربردی ارائه شده در این کارگاه آموزشی، قادر به ساخت و تولید انواع صفحات و میزهای رزین چوبی باشند و از این حرفه کسب درآمد کنند.

شایان ذکر است که موارد قابل ساخت با تکنیک های آموزشی این دوره بسیار فراتر از موردی است که در زمان کلاس آموزش داده می شود و افراد می توانند با ترکیب مهارتی که در کلاس کسب کنند و قدرت خلاقیت خود نمونه کارهای متنوعی خلق کرده و سطح کاری خود را بسیار پیشرفته تر کنند.

دوره چوب و رزین - مدرک چوب و رزین

در آکادمی sic می‌توانید زیر نظر بهترین مدرسان و مربیان بین المللی آموزش ببینید و در پایان، گواهینامه و مدرک بین المللی چوب و رزین را دریافت کنید.

آکادمی اس آی سی دوره های خود را تحت استانداردهای بین المللی برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده بین المللی را اجرا می‌کند. هنرجویان پس از اتمام دوره می‌توانند در آزمون دوره شرکت کرده و مدرک مربوطه را دریافت کنند. این مدرک دارای ارزش بین المللی می‌باشد.

گروه آموزشی:

هنر و آشپزی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت هنر و آشپزی مراجعه کنید.

مدت دوره چوب و رزین:

معادل 40 ساعت (15 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

پیش نیاز دوره چوب و رزین (مدرک چوب و رزین):

بدون پیش نیاز

این دوره (دوره چوب و رزین) بدون پیش نیاز است.

دوره چوب و رزین به شیوه ای طراحی شده است. که همه افراد حتی بدون داشتن کمترین اطلاعات در این خصوص امکان شرکت در این دوره را دارند.

از آن جایی که این دوره مباحث را از صفر تا صد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهد. حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارند نیز می توانند در این دوره شرکت کرده و در پایان به یک فرد حرفه ای تبدیل شوند. بنابر این اگر تازه با این رشته آشنا شده‌اید و به آن علاقه پیدا کرده‌اید. می‌توانید، با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی در این دوره ثبت نام نمایید.

در دوره چوب و رزین آکادمی اس آی سی سعی شده است که تمام مطالب و مهارت‌های مورد نیاز هنرجو را پیش بینی نموده و مطالب آموزشی را از پایه به شرکت کنندگان منتقل نماید.

ممکن است بسیاری از شرکت کنندگان این دوره دانش یا تجربه کاری قبلی در این زمینه نداشته باشند، که جای نگرانی نیست و می‌توانند با شرکت در این دوره (دوره چوب و رزین) توانایی های مورد نیاز خود را کسب نمایند.

سرفصل های دوره چوب و رزین:

  1. آشنایی با انواع رزین
  2. شناخت متریال و سایر افزودنی ها
  3. شناخت رنگ های قابل استفاده
  4. آشنایی با ابزار و وسایل و معرفی کاربردها
  5. صول ایمنی کار با رزین
  6. معرفی انواع چوب
  7. آموزش قالب گیری و نکات مربوط
  8. پرایمر کردن چوب و قرارگیری داخل قالب
  9. پرایمر کردن چوب
  10. آماده سازی رزین و ایجاد رنگ مناسب
  11. اصول لایه ریزی رزین
  12. آموزش حباب گیری
  13. نحوه بازکردن قالب
  14. معرفی تجهیزات مورد نیاز
  15. پرداخت نهایی با ابزار

مدرک دوره چوب و رزین:

هنرجو پس از گذراندن دوره چوب و رزین موفق به دریافت گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌شود. همچنین افرادی که مهارت کافی در زمینه چوب و رزین دارند و نیازی به دوره چوب و رزین در خود احساس نمی‌کنند، می‌توانند تنها با شرکت در آزمون و یا ارسال رزومه کاری خود نسبت به گرفتن مدرک بین المللی چوب و رزین اقدام کنند.

لازم به ذکر است در شهرهایی از ایران که نمایندگی یا اساتید فعالی در حال همکاری با آکادمی اس آی سی هستند شما می‌توانید تماس گرفته و با مراجعه به نماینده آکادمی اقدام به اخذ مدرک خود نمایید.

مدرک چوب و رزین – دوره چوب و رزین – دوره آموزش چوب و رزین – مدرک دوره چوب و رزین – مدرک دوره آموزشی چوب و رزین

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شش =