دوره آموزش بافت مو - مدرک بافت مو

دوره آموزش بافت مو

دوره آموزش بافت مو

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره آموزش بافت مو

بافتن مو و بافت مو یکی از هنرهای خاص آرایشی است که می‌توان از مدلهای آن به سنون قدیمی ملتها و قوم ها رسید. در واقع بافت مو یکی از هنر آرایشی با قدمت است که از دیرباز بانوان برای آرایش موهایشان در مدلهای مختلف اجرا می کردند. با پیشرفته‌تر شدن جامعه و مدرنیزه شدن هنرهای آرایشی، امروزه مدلهای بافت مو دیگر مختص یک منظقه خاصی نیست و اکثر بانوان همه مدلهای مختلف بافت مو را جهت آرایش موهایشان استفاده می‌کنند.

بافت مو بیشتر برای موهای بلند استعمال فراوانی دارد اما امروزه بافتهای ریز برای موهای کوتاه هم استفاده می‌شود. زیبایی بافتهای امروز تا حدی به تغییر چهره و زیبایی بانوان اثر دارد که باعث افزایش حس زیبایی و اعتماد به نفس بالا می‌شود. البته انتخاب مدل خوب بافت مو برای بهتر شدن این زیبایی و شکیل‌تر شدن جهره فرد خیلی مهم است. یک آرایشگر حرفه ای و با تجربه با توجه با تجربه کاری خود می‌تواند بهترین پیشنهادها را برای شما داشته باشد.

آراستن موهای بلند به صورت دو يا چند رشته و بافتن اين رشته‌ها به صورت گيسو به منظور زيبايی مو را آموزش بافت مو می‌گویند. بافت مو یکی از هنرهایی است که علاوه بر کاربرد آن برای مراسم و مجالس مختلف، به صورت روز مره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با انجام بافت به حالت های مختلف می‌توانید هر روز یک مدل جدید به موهای خود دهید و از یکنواختی روزانه موها خلاص شوید و آرایشگر موهای خود شوید.

امرزوه آراستگی و زیبایی موها از اهمیت بالایی برخوردار است، خانم ها برای رفتن به مهمانی ها و مراسم ها بدنبال سالن زیبایی با خدمات بافت حرفه ای هستند. سبک های مختلفی برای بافت مو وجود دارد که یک آرایشگر باید متناسب با چهره و سلیقه مشتری بافت مناسب را انتخاب نماید تا مشتری صورت جذاب‌تری داشته باشد. مدل های مورد استفاده برای بافت تنوع زیادی دارد و روز به روز مدل های جدیدی برای این کار ارائه می‌شود و یک آرایشگر باید دانش و تخصص خود را متناسب با متد جدید بروز نماید تا بتواند نظر مشتری‌های خود را جلب کند.

مدل هایی که برای بافت استفاده می‌شود شامل بافت فرانسوی، آفریقایی، حصیری و …. می‌باشد. آموزشگاه s i c بستر مناسبی بر اساس بروزترین علم و متد بافت مو برای هنرجویان خود فراهم می کند که هنرجو بتواند با گذراندن کارگاه‌های عملی و کسب تجربه و تخصص و با دریافت مدرک بین المللی وارد بازار کار شود.

دوره آموزش بافت مو

دوره آموزش بافت مو

دوره آموزشی بافت مو در قسمت آموزش خدمات موی آکادمی s i c ارائه می‌شود. یکی از کارهای رایج در تمام سالن های زیبایی، انجام بافت مو است. هنرجو در این دوره می‌آموزد که ابتدا موها را براشینگ کرده و گره های مو را از بین ببریم، سپس برای مرتب کردن مو از واکس مو استفاده می‌شود. مربی با کمک از ژورنال های معتبر، مدل های زیبا و متنوعی را به هنرجو می‌آموزد. تقریبا بی‌نهایت مدل بافت مو وجود دارد که انتخاب از میان آن ها کار دشواری است.

اما در این دور بافت های اصلی مو آموزش داده می‌شود، که با ترکیب آن ها نیز مدل های جدید می‌توان ایجاد کرد. هنرجو در پایان دوره، تمامی نکات و فنون بافتن مو را یاد گرفته و می تواند وارد بازار کار شود. با توجه به گسترده طرح ها و زیاد بودن مشتری های بافت مو در سالن های زیبایی، این دوره آموزشی همواره یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین دوره های آموزشی آکادمی اس ای بی بوده و هنرجویان زیادی را جذب خود کرده است.

مدت دوره آموزش بافت مو:

معادل 60 ساعت (11 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

روش ارایه دوره:

حضوری، غیرحضوری، مجازی

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید.

گروه آموزشی:

آرایشی و بهداشتی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت آرایشی بهداشتی مراجعه کنید.

پیش نیاز دوره آموزش بافت مو:

بدون پیش نیاز

دوره آموزش بافت مو بدون پیش نیاز است.

سرفصل های دوره آموزش بافت مو:

۱- آماده سازی مو قبل از بافت

۲- آموزش بافت مو آفریقایی، هلندی، فرانسوی و مکزیکی

۳- آموزش بافت مو جلوی سر، کف سر و فرق وسط

۴- آموزش بافت مو آبشاری و شاخه گل رز

۵- آموزش بافت مو پاپیونی، پروانه ای

۶- آموزش بافت تیغ ماهی

۷- آموزش بافت های سه بعدی

۸- آموزش بافت چهارتایی پهن، مکعبی و شل

۹- آموزش درد کردن مو یا بافت مو دردلاک (Dreadlock)

۱۰- آموزش بافت مو با موی اضافه و تزئینات بافت مو با مهره، روبان و …

۱۱- آموزش بافت حصیری، بافت تاج، بافت تل، بافت مو با کاموا و …

مدرک دوره آموزش بافت مو:

پس از گذراندن دوره آموزش بافت مو می‌توانید شما گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) را دریافت می‌کنید. همچنین در صورتی که خود دارای مهارت کافی در این زمینه می‌باشید می‌توانید با شرکت در آزمون های برگزار شده توسط اساتید آکادمی اس آی سی و یا ارسال رزومه کاری درخواست مدرک نمایید و مدرک بین المللی خود را از آکادمی دریافت کنید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =