دوره آموزش شینیون مو - مدرک شینیون مو

دوره آموزش شینیون مو (آرایشگر موی زنانه)

دوره آموزشی شینیون مو (آرایشگر موی زنانه)

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره

کلمه شینیون مو لغتی فرانسوی است به معنای دیزاین و موآرایی، انواع مدل های شینیون فرانسوی نیز از رایج‌ترین مدل های شینیون مو می‌باشد. شینیون مو یکی از رشته های موآرایی است که در سبک‌های متنوع ارائه می‌شود و طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده است و نسبت به سایر رشته های آرایشگری رقابت کمتری دارد. برای افرادی که دارای خلاقیت و استعداد هنری هستند قطعاً بازار کار بسیار خوبی دارد. در سایر رشته های آرایشگری مثل میکاپ و ناخن، تعداد افراد حرفه‌ای خیلی بیشتر از رشته شینیون است پس اگر حرفه‌ای بشوید، رقبای کمتری خواهید داشت.

از دیگر محاسن رشته شینیون این است که برای ورود به بازار کار شما سرمایه اولیه زیادی را احتیاج ندارید مثلا یک میکاپ آرتیست برای ورود به بازار کار باید چندین میلیون برای خرید محصولات میکاپ هزینه کند. علاقه‌مندانی که دارای استعداد در زمینه شینیون و حالت دادن مو هستند با استفاده از کتاب شینیون حرفه ای می‌توانند شینیون مو انجام دهند. اما توصیه می‌کنیم برای آموزش آرایشگری مو بهتر است در کلاس شینیون مو بصورت غیرحضوری شرکت کنند و آموزش شینیون مو ببینید.

مزیت شرکت در کلاس شینیون مو (دوره آموزش شینیون مو) غیرحضوری و مجازی نسبت به استفاده از کتاب شینیون حرفه‌ای بیشتر است زیرا مدرس شینیون راحت‌تر در دسترس است و به راحتی می‌توانید رفع اشکال یا پرسش و پاسخ داشته باشید. مدل های جدید و شینیون های روز را می‌توانید سریع‌تر آموزش ببینید. در پایان دوره های آموزش حرفه ای شینیون مو می‌توانید مدرک شینیون بین المللی دریافت کنید. بنابراین شرکت در کلاس شینیون، آموزش ها نسبت به کتاب شینیون حرفه ای به روز تر است.

شینیون یکی از رشته های موآرایی ست که در سبک های متنوع ارائه می‌شود و طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده است و نسبت به سایر رشته های آرایشگری رقابت کمتری دارد. برای افرادی که دارای خلاقیت و استعداد هنری هستند قطعا بازارکار بسیار خوبی دارد. در سایر رشته های آرایشگری مثل میکاپ و ناخن، تعداد افراد حرفه ای خیلی بیشتر از رشته شینیون است پس اگر حرفه ای بشوید، رقبای کمتری خواهید داشت.

از دیگر محاسن رشته شینیون این است که برای ورود به بازار کار شما سرمایه اولیه زیادی را احتیاج ندارید مثلا یک میکاپ آرتیست برای ورود به بازار کار باید چندین میلیون برای خرید محصولات میکاپ هزینه کند. این دوره، هنرجو ابتدا با فرم های صورت آشنا شده و سپس مدل های مدرن شینیون مو آموزش داده می‌شود. با توجه به اهمیت شب عروسی برای همه، ظرافت و دقت انجام شینیون، بسیار مهم است.

در دوره ی فراگیری شینیون عروس (دوره آموزش شینیون مو)، نکات کلیدی در انتخاب شینیون مو با توجه به فرم چهره و سلیقه عروس، به هنرجو یاد داده خواهد شد. پس از یادگرفتن مدل های جدید شینینون عروس، هنرجو چندین مدل شینیون را بصورت عملی انجام داده و تمرین می کند. یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون عروس، انتخاب مدل شینیون مو انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن انتخاب می شود که به روز بوده و اصطلاحاً مد باشد.

در دوره آموزش شینیون مو، ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی محبوب معرفی شده که هنرجو با دنبال کردن آن ها همواره به روز بوده و مدل های جدید شینیون عروسی را یاد گرفته و انجام می دهد. این کار باعث جلب رضایت مشتری و پر رونق شدن کسب و کار هنرجویان می شود. سبک‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش، عروسی‌ها و نامزدی‌ها و مراسم‌های رسمی می‌باشد ولی سبکی که عمومیت دارد همان جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر است.

دوره آموزش شینیون مو

آموزش شینیون مو (آرایشگر موی زنانه) به مفهوم آراستن و نگهداري مو به منظور رعایت بهداشت گیسوان در جهت زیبایی و استفاده بهتر از محصولات آرایشی و بهداشتی مو برای مراقبت و حفظ سلامت گیسوان می‌باشد. آموزش شینیون یک اصل مهم در آموزش آرایشگری است.اینکه هنرجویان بتوانند آموزش شینیون را به درستی و بر اساس مد روز ببینند و از آموزش های خود در آرایشگاه استفاده کنند تا مشتری رضایت کامل داشته باشد هدفی است که هنرآموزان دنبال می‌کند. به حالت دادن و بستن موها، شینیون مو می‌گویند و شامل سه حالت شینیون بسته، باز و نیمه باز می‌باشد.

مدل های مورد استفاده برای شینیون تنوع زیادی دارد و روز به روز مدل های جدیدی برای شینیون ارائه می‌شود و یک شینیون کار باید دانش و تخصص خود را متناسب با متد جدید بروز نماید تا بتواند نظر مشتری های خود را جلب نماید. سبک هایی که برای شینیون استفاده می شود شامل شینیون خطی، اروپایی، شینیون با ابزار و …. می‌باشد.

مدت دوره آموزش شینیون مو:

معادل 60 ساعت (24 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

روش ارایه دوره آموزش شینیون مو:

حضوری، غیرحضوری، مجازی

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید.

گروه آموزشی:

آرایشی و بهداشتی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت آرایشی بهداشتی مراجعه کنید.

پیش نیاز دوره آموزش شینیون مو:

بدون پیش نیاز

این دوره (دوره آموزش شینیون مو) بدون پیش نیاز است.

سرفصل های دوره آموزش شینیون مو:

۱- آشنایی با مواد و ابزار درجه یک و درجه دو در شینیون

۲- آشنایی با انواع مو

۳- آموزش چگونگی صاف یا فر کردن موها

۴- آموزش جدیدترین متدها و مدل های شنیون و آرایش مو

۵- آموزش چگونگی فیکس کردن شنیون برای ساعت های طولانی

۶- آموزش مدل شینیون مناسب با ترکیب صورت و شناخت انواع صوری

۷- آموزش براشینگ صحیح مو

۸- آموزش آماده سازی قبل شینیون و ویو کردن -آماده سازی قبل شینیون

۹- آموزش شینیون های بوکلی

۱۰- آموزش تکنیک زدن پایه برای مو

۱۱- آموزش تکنیک نحوه درست سنجاق زدن و محکم کاری و تمیز کاری

۱۲- آموزش استفاده از ابزار های ساده شینیون مو

۱۳- آموزش نصب موی اضافه ( طبیعی و مصنوعی)

۱۴- آموزش شینیون های کلاسیک

۱۵- آموزش درست کردن گل های خاص بر روی سر

۱۶- آموزش استفاده از مواد نگهدارنده و شناخت محصولات و استفاده آن بر روی مو

۱۷- آموزش پیچیدن مو (کرلی)، توسط اتوی مو

۱۸- آموزش پوش دادن و شینیون موهای بسیار کم حجم بدون ابزار و موی اضافه

۱۹- آموزش استفاده از انواع ابزار ها پروتز ها و ساخت پروتز

۲۰- آموزش شینیون های خامه ای و نخی

۲۱- تکنیک شینیون موهای بسیار حجیم و بلند به روش سریع و ساده

۲۲- شینیون های اروپایی ساده

۲۳- نصب تاج و تور عروس

۲۴- شینیون عروس

مدرک دوره آموزش شینیون مو:

پس از گذراندن دوره آموزش شینیون مو می‌توانید شما گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) را دریافت می‌کنید. همچنین در صورتی که خود دارای مهارت کافی در این زمینه می‌باشید می‌توانید با شرکت در آزمون های برگزار شده توسط اساتید آکادمی اس آی سی و یا ارسال رزومه کاری درخواست مدرک نمایید و مدرک بین المللی خود را از آکادمی دریافت کنید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =