دوره شینیون عروس - مدرک شینیون عروس

دوره شینیون عروس

دوره آموزش شینیون عروس

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره شینیون عروس

دوره آموزش شینیون عروس در قسمت آموزش خدمات موی آکادمی s i c بصورت مجازی و غیرحضوری ارائه شده است. یکی از خاطره انگیز ترین لحظات زندگی هر فرد، شب عروسی است. برای شینیون عروس، همان روش شینیون مو انجام شده ولی کیفیت و زیبایی کار بسیار بالاتر بوده و برای بستن مو، از وسایل زیبایی همانند تل های کار شده، سنجاق های مخفی، توری های مخفی و … استفاده می شود.

یادگرفتن این مهارت و دانستن ریزه کاری های انجام شینیون عروس، بازار کار گسترده‌ای را برای هنرجو ایجاد کرده و هنرجو می‌تواند پس از گذراندن دوره و گرفتن مدرک معتبر، مستقیما وارد بازار کار شود. برای بالا بردن کیفیت کار و جلب رضایت مشتری، رعایت نکات کلیدی و ریزه کاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است که همه این نکات در دوره‌ی آموزش شینیون عروس در آکادمی اس آی سی آموزش داده می‌شود.

دوره شینیون عروس

یکی از پرطرفدارترین سبک های آرایش مو شینیون است که انواع مختلف دارد. مدل شینیون خطی از جذابترین مدلهای شینیون است و به مو حالت و فرم های بی نظیر و زیبایی می بخشد. اگر شما تمایل دارید در مهمانی‌ها و مجالس مدل مویی شیک و بی نظیر داشته باشید بهتر است این مدل شینیون را انتخاب کنید.

شینیون به معنای جمع کردن مو در پشت سر است ولی معمولا حالت دادن و یا جمع کردن موها به شکلی زیبا و خوش فرم را شینیون می‌گویند. در شینیون حرارتی به وسیله سشوار، بابلیس، ویو و اتوی مو، فرم دهی به موها انجام می‌شود. شینیون حرارتی با کمترین مقدار سنجاق و یا حتی بدون سنجاق آرایش مو انجام می‌شود.در شینیون کاغذی موها در دسته‌های ورقه‌ای نازک و ظریف حالت داده می‌شوند. برخی از ابزار شینیون کش، تل، تور نامرئی، کلیپس، سنجاق، گیره فلزی، شانه پوش، تافت، بیگودی، موی اضافه، چوب شینیون و پروتز زیر کار است.

در دوره ی آموزش شینیون عروس (دوره شینیون عروس)، هنرجو بصورت مجازی آموزش می‌بیند و برای شرکت در آزمون و گرفتن مدرک معتبر، آماده می‌شود. این دوره آموزشی به هنرجو این توانمندی را می‌دهد که پس از اتمام دوره و یادگرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در این دوره، هنرجو ابتدا با فرم های صورت آشنا شده و سپس مدل های مدرن شینیون مو آموزش داده می‌شود.

با توجه به اهمیت شب عروسی برای همه، ظرافت و دقت انجام شینیون، بسیار مهم است. در دوره ی آموزش شینیون عروس، نکات کلیدی در انتخاب شینیون مو با توجه به فرم چهره و سلیقه عروس، به هنرجو یاد داده خواهد شد. پس از یادگرفتن مدل های جدید شینینون عروس، هنرجو چندین مدل شینیون را بصورت عملی انجام داده و تمرین می‌کند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های انجام شینیون عروس، انتخاب مدل شینیون و انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن انتخاب می‌شود که به روز بوده و اصطلاحاً مد باشد.

در دوره شینیون عروس، ژورنال های معتبر و صفحات اینستاگرامی محبوب معرفی شده که هنرجو با دنبال کردن آنها همواره به روز بوده و مدل های جدید شینیون عروسی را یاد گرفته و انجام می‌دهد. این کار باعث جلب رضایت مشتری و پر رونق شدن کسب و کار هنرجویان می‌شود.

برای شینیون موی عروس، نباید از وسایل معمولی مثل کش مو یا تور معمولی استفاده کرد. بلکه باید از تل های زیبا، گیره ها و سنجاق های مخفی استفاده نمود که مدرس دوره تمامی وسایل مورد نیاز شینیون عروس را در اختیار هنرجویان قرار می دهد. ماكت مو جهت آموزش، فيکساتور معمولی، فيکساتور قوی، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئی ريز، سنجاق موئی رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، وسایل تزیینی، انواع تاج، تور عروس

مدت دوره شینیون عروس:

معادل 40 ساعت (4 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

روش ارایه دوره شینیون عروس:

حضوری، غیرحضوری، مجازی

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید.

گروه آموزشی:

آرایشی و بهداشتی

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت آرایشی بهداشتی مراجعه کنید.

پیش نیاز دوره شینیون عروس:

بدون پیش نیاز

دوره شینیون عروس بدون پیش نیاز است.

سرفصل های دوره شینیون عروس:

۱- مقدمه ای بر شینیون

۲- آموزش شینیون های اروپایی

۳- آموزش شینیون های خطی

۴- آموزش شینیون های ترکیبی متناسب با چهره عروس

مدرک دوره شینیون عروس:

پس از گذراندن دوره شینیون عروس می‌توانید شما گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) را دریافت می‌کنید. همچنین در صورتی که خود دارای مهارت کافی در این زمینه می‌باشید می‌توانید با شرکت در آزمون های برگزار شده توسط اساتید آکادمی اس آی سی و یا ارسال رزومه کاری درخواست مدرک نمایید و مدرک بین المللی خود را از آکادمی دریافت کنید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =