دوره آموزش مهارت های زندگی

دوره آموزش مهارت های زندگی

دوره آموزش مهارت های زندگی

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره

یک انسان کامل و موفق، همواره سعی میکند که تمام بخش های زندگی خود را ارتقا بخشد. منفی ها را حذف کند و مثبت ها را جایگزین آنها کند. به این دلیل است که ما در طول زندگی خود، برخی اشخاص موفق را می‌بینیم که بیش از گذشته موفق‌تر شده‌اند و بیشتر به یک انسان کامل می‌مانند.

یک ابر انسان مجموعه ای رنگارنگ از مهارت های مختلف است. از مهارت های غلبه بر خلق و خوی منفی گرفته تا مهارت های افزایش جرأت مندی و اعتماد به نفس. این انسان ها به خوبی، اهمیت توجه به مهارت های زندگی را متوجه شده اند و از آن در راستای رسیدن به موفقیت بیشتر بهره می‌برند.

اگر شما هم می‌خواهید که بمانند یک ابر انسان باشید و موفقیت در جنبه های مختلف را تجربه کنید، باید یاد بگیرید که چگونه خود را پرورش دهید و مهارت های فردی خود را توسعه ببخشید.

دوره آموزش مهارت های زندگی، یک دوره ی کاملاً جامع در حوزه ی پرورش مهارت های فردی و اجتماعی است که از شما یک ابر انسان موفق می‌سازد. توجه به این دوره در شما تحولی پدید خواهد آورد تا بتوانید با سرعت بیشتر به اهداف خود نزدیک تر شوید.

این دوره دارای 10 سرفصل آموزشی جامع است که حالات متفاوت از یک شخصیت برجسته را نشان می‌دهد. کسی که می‌تواند خشم را مدیریت کند، استرس را مدیریت کند، افسردگی را مدیریت کند و در نهایت به شادمانی، شجاعت و اعتماد به نفس برسد.

در دوره آموزش مهارت های زندگی به خوبی یاد خواهید گرفت که چگونه مسائل مختلف را ارزیابی و حل کنید و با خلاقیت هر چه بیشتر زندگی دیگر بسازید. این دوره از شما فردی می‌سازد که می‌تواند با دیگران ارتباطی موثر برقرار کند و در نهایت دایره ارتباطی خود با دیگران را گسترش دهد.

۱۰ فصل آموزش مهارت های زندگی، تحولی در وجود شما خواهد بود که می‌توانید این تحول را در فضایی آنلاین و بدون محدودیت زمانی یا مکانی تجربه کنید، فیلم ها تماشا نمایید و از آموزه ها لذت ببرید.

یک ویژگی مهم دوره آموزش مهارت های زندگی، جامع بودن مطالب است که بدون هیچ گونه پراکندگی، همه دروس در قالب پکیج در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این دوره ضمن تعریف جامع مهارت ها، می‌تواند احوالات کنونی شما را ارزیابی کند و بهترین راهکار ها و ایده ها را در اختیار شما قرار دهد.

خطر تغییر شخصیت:

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر از زندگی فعلی خود راضی هستید و چندان تمایلی به تغییر خود و زندگی خود ندارید، در این دوره شرکت نکنید و وقت خود را از دست ندهید.

این دوره برای افرادی تهیه شده که قصد شکوفایی و تغییر دارند. برای افرادی که می‌خواهند از خود شخصیتی قدرتمند بسازند و مانند یک انسان کامل به سمت اهداف خود حرکت کنند.

دوره آموزش مهارت های زندگی، مجموعه ای از راهکارهایی است که اگر به آنها توجه و عمل نماییم، شخصیتی متفاوت از شخصیت کنونی خود خواهیم ساخت.

مدت دوره آموزش:

معادل 120 ساعت (10 سرفصل) به صورت جزوه آموزشی

روش ارایه دوره آموزش مهارت های زندگی:

حضوری (شرکت در دوره آموزش مهارت های زندگی در سراسر دنیا در آموزشگاه ها و کارگاه‌ها و سپس درخواست صدور مدرک بین المللی توسط آکادمی بین المللی صدور مدرک هوشمند اس آی سی)، غیرحضوری (دوره آموزش مهارت های زندگی بصورت آنلاین (برخط) ، مجازی (آموزش از طریق دوره آموزش مهارت های زندگی بصورت آفلاین)

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید.

گروه آموزشی:

سلامت و بهداشت

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت سلامت و بهداشت مراجعه کنید.

پیش نیاز دوره:

بدون پیشنیاز

دوره آموزش مهارت های زندگی بدون پیش نیاز است.

سرفصل های دوره آموزش مهارت های زندگی:

۱ – کنترل خشم

۲ – افزایش اعتماد به نفس

۳ – ارتباط موثر

۴ – حل تعارض

۵ – خودآگاهی

۶ – غلبه بر افسردگی

۷ – تفکر خلاق

۸ – حل بهتر مسئله

۹ – شجاعت و جرات مندی

۱۰ – غلبه بر استرس

مدرک دوره آموزش مهارت های زندگی:

هنرجو پس از گذراندن دوره آموزش مهارت های زندگی موفق به دریافت گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌شود. همچنین افرادی که مهارت کافی در زمینه روانشناسی دارند و نیازی به دوره آموزش مهارت های زندگی در خود احساس نمی‌کنند می‌توانند تنها با شرکت در آزمون و یا ارسال رزومه کاری خود نسبت به گرفتن مدرک بین المللی دوره آموزش مهارت های زندگی اقدام کنند.

لازم به ذکر است در شهرهایی از ایران که نمایندگی یا اساتید فعالی در حال همکاری با آکادمی اس آی سی هستند شما می‌توانید تماس گرفته و با مراجعه به نماینده آکادمی اقدام به اخذ مدرک خود نمایید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =