دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت

دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت

دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت با مدرک بین المللی

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت

چرا دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت:

کنترل خشم و عصبانیت یکی از مهم ترین مهارت های زندگی است که هر انسانی باید آنرا به خوبی فرا بگیرد. این مهارت رابطه مستقیمی با پیشرفت و ارتقای جایگاه ما در زندگی دارد و باعث می‌شود که بهتر بتوانیم مسائل مختلف را حل کنیم و موقعیت‌های مختلف را مدیریت نماییم.

اگر شما هم در موقعیت های متفاوتی سریعاً خشمگین می‌شوید و از عواقب این عصبی شدن ها کلافه اید، باید یاد بگیرید که چگونه این رفتارها را کنترل نمایید تا بتوانید با آرامش بیشتر، مسائل و مشکلات را به بهترین شکل، حل کنید.

دوره کنترل خشم و عصبانیت، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در فضایی آنلاین، این مهارت را به خوبی یاد بگیرید و از آن در زندگی خود استفاده کنید. در این دوره تمام تکنیک‌ها و فاکتورهای مهم کنترل خشم آموزش داده شده است و می‌توانید هر درس را به صورت فیلم، آنلاین تماشا کنید یا آنها را دانلود نمایید.

از ویژگی‌های مهم دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت، باید به این نکته توجه کرد که علاوه بر مهارت های کنترل خشم، مهارت های جرأت مندی و شجاعت ورزی در گفتار و رفتار نیز آموزش داده می‌شود. زیرا این دو ۲ رکن اصلی در شکل گیری یک انسان کامل خواهد بود که می‌تواند از آنها در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت به شما کمک می‌کند تا احوالات مختلفی که به هنگام عصبانیت برای شما پیش می‌آید را بتوانید مدیریت کنید. آموزه‌های این دوره را می‌توانید بدون محدودیت زمانی یا مکانی فرا بگیرید و همچنین آنها را به دیگران توصیه کنید و جامعه‌ای آرام بسازید.

خشم و عصبانیت یکی از بزرگترین موانع بشر برای رسیدن به ارامش درونی و ذهنی و همچنین موفقیت های بزرگ است. این دوره تمام فاکتورهای مختلف در رابطه با مهارت کنترل خشم را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با استفاده از آنها به انسانی متفاوت تبدیل شوید.

مزایای شرکت در آموزش کنترل خشم و عصبانیت:

  • اساتید مجرب
  • ارائه مدرک بین المللی
  • تدریس سرفصل های اصولی
  • رفتار شایسته پرسنل و اساتید
  • امکان درآمدزایی و فعالیت در زمینه دوره آموزشی
  • برگزاری کلاس در محیطی آرامش بخش
  • یادگیری تمام تکنیک های اصولی
  • امکان پاسخگویی به سوالات کارآموز
  • رعایت نکات بهداشتی
  • رعایت فاصله اجتماعی

موارد بالا و بسیاری دیگر از مزیت ها است که مراکز دارای همکاری با آکادمی اس آی سی را به برجسته ترین مراکز آموزش دوره های روانشناسی تبدیل می‌کند.

روش ارایه دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

حضوری، غیرحضوری، مجازی

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید.

گروه آموزشی:

سلامت و بهداشت

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت سلامت و بهداشت مراجعه کنید.

پیش نیاز دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت با مدرک بین المللی:

بدون پیش نیاز

دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت بدون پیش نیاز است.

مدرک دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت:

هنرجو پس از گذراندن دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت موفق به دریافت گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌شود. همچنین افرادی که مهارت کافی در زمینه روانشناسی و کنترل خشم و عصبانیت دارند و نیازی به دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت در خود احساس نمی‌کنند می‌توانند تنها با شرکت در آزمون و یا ارسال رزومه کاری خود نسبت به گرفتن مدرک بین المللی دوره آموزش کنترل خشم و عصبانیت اقدام کنند.

لازم به ذکر است در شهرهایی از ایران که نمایندگی یا اساتید فعالی در حال همکاری با آکادمی اس آی سی هستند شما می‌توانید تماس گرفته و با مراجعه به نماینده آکادمی اقدام به اخذ مدرک خود نمایید.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =