دوره ماساژ با مدرک بین المللی

دوره ماساژ با مدرک بین المللی

دوره آموزش ماساژ با مدرک بین المللی

همراه با مدرک بین المللی پایان دوره ماساژ با مدرک بین المللی

چرا دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

ماساژ درمانی همیشه یکی از بهترین راه های خانگی و ساده برای رفع خستگی، بهینه سازی گردش خون، درمان گرفتگی ها و درد مفاصل و همچنین کمک به مراقبت از پوست می‌باشد. ما در مرکز تالگو نور، یکی از معتبرترین دوره های آموزش ماساژ درمانی را با ارائه مدرک معتبر بین المللی به شما ارائه می‌دهیم.

با ما همراه باشید تا در ادامه با دوره های آموزش ماساژ با مدرک بین المللی و کلاس آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در معتبرترین کلینیک ها و آکادمی ها آشنا شوید.

شما در این مجموعه با صورت کامل با روش های ماساژ آشنا می‌شوید، کاربردهای درمانی و مراقبتی هر کدام از آنها را یاد می‌گیرید و در پایان دوره برای دریافت مدرکی بین المللی اقدام می‌کنید.

ما در آکادمی اس آی سی یک کادر حرفه ای و با تجربه و خوش اخلاق را داریم که در طول دوره تمام تلاش خود را برای ثمر بخش بودن آن و رضایت هنرجویان عزیز می‌کنند.

شما در کلاس ماساژ در ارتباط با آناتومی بدن، آشنایی با اصول ماساژ تایلندی، ماساژهای لاغری و ماساژ صورت و… به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی آموزش می‌بینید. لیست سرفصل های این دوره در بخش بعدی معرفی خواهد شد.

دوره ماساژ با مدرک بین المللی

مزایای شرکت در دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

  • اساتید مجرب
  • ارائه مدرک بین المللی
  • تدریس سرفصل های اصولی
  • رفتار شایسته پرسنل و اساتید
  • امکان درآمدزایی و فعالیت در زمینه دوره آموزشی
  • برگزاری کلاس در محیطی آرامش بخش
  • یادگیری تمام تکنیک های اصولی
  • امکان پاسخگویی به سوالات کارآموز
  • رعایت نکات بهداشتی
  • رعایت فاصله اجتماعی

موارد بالا و بسیاری دیگر از مزیت ها است که مراکز دارای همکاری با آکادمی اس آی سی را به برجسته ترین مراکز آموزش ماساژ، آموزش پاک سازی پوست و آموزش مراقبت از پوست تبدیل می‌کند.

آموزش ماساژ حرفه ای pdf

در این بخش برای افراد علاقه‌مند به یادگیری ماساژ حرفه ای، آموزش ماساژ حرفه ای را بصورت pdf را قرار داده‌ایم. شما می توانید این پی دی اف را مطالعه نمایید در صورت بروز مشکل و ایجاد هر گونه سوال در خصوص کلاس های ماساژ حرفه ای با کارشناسان آکادمی از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل آموزش ماساژ حرفه ای روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش ماساژ حرفه ای pdf

مشخصات دوره ماساژ با مدرک بین المللی

مسلماً برای افرادی که می‌خواهند در یک دوره آموزشی شرکت کنند، اطلاعاتی از قبیل تعداد نفراتی که در آن دوره هستند، محل برگزاری و زمان برگزاری آن دوره اهمیت خاصی دارد.

دوره ماساژ بین الملل در آکادمی اس آی سی حداکثر سه نفره می‌باشد. از این رو می‌توانید اطمینان حاصل کنید زمان دوره در بهینه‌ترین حالت ممکن روی آموزش و سوالات کارآموزان صرف می‌شود.

با توجه به محدود بودن تعداد ثبت نامی ها در هر دوره، تایم برگزاری آن نیز منعطف می باشد. به طور مثال افراد شاغل می توانند کلاس های خود را در تایم های غیر اداری تنظیم کنند.

دوره ماساژ با مدرک بین المللی

آکادمی اس آی سی دوره ماساژ با مدرک بین المللی را بصورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌کند. دوره ماساژ با مدرک بین المللی بسیار جامع، کامل، و کارآمد می‌باشد شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش ماساژ بین المللی، در پایان دوره مدارک معتبری نیز دریافت نمایید.

در ادامه سرفصل های دوره ماساژ با مدرک بین المللی را برای آشنایی بیشتر علاقه مندان به شرکت در این دوره ها معرفی کرده ایم.

سر فصل های دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

  1. آموزش رعایت موارد ایمنی
  2. آموزش فیزیولوژی اندام ها
  3. آموزش مبانی آناتومی بدن
  4. آموزش اصول ماساژ تایلندی
  5. آموزش کاربرد متد و سبک های ماساژ
  6. آموزش موارد منع استفاده از ماساژ
  7. آموزش ماساژ پا
  8. آموزش ماساژ صورت
  9. آموزش ماساژ لاغری
  10. تاثیر انواع ماساژ بر نقاط مختلف بدن
  11. آموزش ماساژ تایلندی صورت

روش ارایه دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

حضوری، غیرحضوری، مجازی

جهت اطلاعات بیشتر به قسمت دوره های آموزشی مراجعه بفرمایید.

گروه آموزشی:

سلامت و بهداشت

جهت مشاهده سایر دوره های گروه به قسمت سلامت و بهداشت مراجعه کنید.

پیش نیاز دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

بدون پیش نیاز

دوره ماساژ با مدرک بین المللی بدون پیش نیاز است.

مدرک دوره ماساژ با مدرک بین المللی:

مدرک دوره ماساژ با مدرک بین المللی گواهینامه s.i.c آلمان با استعلام بین المللی (ریجستر کد) می‌باشد.

انواع ماساژ

ماساژ یک واژه ساده است که روش های مختلف و متعددی را دارد، به طوری که تقریباً بسیاری از فرهنگ های غنی در جهان حداقل یک روش مرسوم ماساژ برای اهداف درمانی را در خود دارند. ما در ادامه این مطلب اقدام به معرفی برخی از روش های ماساژ و کاربردهای آن می‌نماییم.

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئی یک مالش طولانی است که برای رفع خستگی از بدن. تکنیک اصلی این ماساژ شامل فشار دایره ای با کف دست، ورز دادن و ضربه زدن، خم کردن و کشش است. نکات اصلی این ماساژ، شامل موارد زیر است:

  • افلوراژ به معنی مالش های طولانی با کف دست است
  • فشار اصولی برای شل شدن عضلات و همچنین افزایش گردش خون
  • ضربه های دقیق برای تحریک عضلات و رفع تنش با کف دست و انگشتان
  • لرزش دست برای شل شدن عضلات
  • اصطکاک با سرعت بالا و دایره‌ای

از مهم ترین مزایای اینگونه ماساژ می‌توان به مواردی مانند: رفع خستگی، افزایش سطح اکسیژن در خون، بهبود گردش خون و انعطاف پذیر تر کردن بدن است. این نوع ماساژ برای رفع استرس نیز مفید است و افسردگی را دور می‌کند.

ماساژ تایلندی (دوره ماساژ با مدرک بین المللی)

ماساژ تایلندی یکی از معروف ترین روش های ماساژ در سطح جهان می‌باشد. اگر به این کشور سفر کرده باشید، خواهید دید که یکی از مواردی که در هر خیابان و یا کوچه به چشم می‌خورد مکان‌هایی با عنوان ماساژ سنتی تایلندی است.

ماساژ تایلندی، ساختار اسکلتی بدن را تنظیم می‌کند، انعطاف پذیری بدن را افزایش می‌دهد، تنش های مفصلی و ماهیچه ای را بهبود می‌بخشد و اندام های بدن را برای کارایی بهتر تحریک می‌کند. این ماساژ انرژی بدن را نیز تنظیم می‌کند.

ماساژ تایلندی موارد زیر را دارا است:

  • فشار ملایم به وسیله دست ها و پاها
  • انجام حرکات کششی و کنش پذیر

ماساژ تایلندی به افراد مسن، کسانی که دیسک کمر و یا گردن دارند، افرادی که آرتروز و یا پوکی استخوان دارند، خانم های باردار و بیماران سرطانی پیشنهاد نمی‌شود.

آموزش ماساژ تایلندی با مدرک بین المللی (دوره ماساژ با مدرک بین المللی)

عده ای از افراد به دنبال آموزش ماساژ تایلندی در تهران هستند، چرا که می دانند ماساژ تایلندی در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. همانطور که در بخش بالا ذکر شد، ماساژ تایلندی یکی از معروف ترین روش های ماساژ می‌باشد. آکادمی اس آی سی برگزار کننده بهترین کلاس های آموزش ماساژ تایلندی با مدرک بین المللی می‌باشد.

جالب است بدانید تمامی سرفصل های ارائه شده، این مجموعه منطبق با استانداردهای بین المللی می‌باشد. شما می‌توانید برای شرکت در دوره ماساژ با مدرک بین المللی از طریق راه های ارتباطی آکادمی اس آی سی اقدام به ثبت نام در دوره ماساژ با مدرک بین المللی نمایید.

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ، گونه ای از ماساژ ها بوده که برای درمان استرس به کار می‌رود. این ماساژ تاثیر زیادی در نرم شدن بافت ها و عضلات بدن، برطرف کردن درد و هماهنگی بدن دارد.

در این ماساژ سنگ های به خصوص آتشفشانی با حرارتی مخصوص توسط ماساژ گر روی پوست، گذاشته و یا حرکت داده می‌شوند. البته گاهی این گونه ماساژ با ماساژ روغن ترکیب می‌شود.

اینگونه ماساژ برای دفع سموم بدن، افزایش تمرکز و سیستم های عصبی مؤثر است.

ماساژ سنگ داغ برای افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا، نارسایی های قبلی، خانم های باردار و افرادی سرطانی پیشنهاد نمی شود.

ماساژ آروماتراپی

آروماتراپی درواقع نوعی روغن درمانی است. ماساژ آروماتراپی گونه از ماساژ با روغن است که در آن ماساژ گر روغن های مختلف و به مقدار خاصی را بر روی سطح بدن ماساژ می دهد. این ماساژ برای اهدافی نظیر، افزایش لطافت پوست، بهبود گردش خون، بهبود درد های مختلف، طاسی و ریزش مو و… استفاده می‌شود.

ماساژ بافت های عمیق

این نوع ماساژ ترفندی از ضربه و حرکت لمسی عمیق یا آهسته بر روی سطح بدن است. از ماساژ بافت های عمیق تسکین دردها و امراض شدید انقباضی مانند خشکی گردن، کمردرد، گرفتگی ماهیچه ران، درد آرتروز و… استفاده می شود. برخی از ضربات و حرکت ها در این نوع ماساژ مانند ماساژ سوئدی است. معمولا ضربات و حرکت های این ماساژ در طول بافت ماهیچه ها اتفاق می افتد.

ماساژ نقاط ماشه ای یا تریگرپوینت ها

احتمالا اسم نقاط ماشه ای را شنیده باشید. یک نقطه ماشه ای یک گره کوچک یا ملتهب است که در فیبر های استخوان عضله تشکیل می‌شود. این نقاط در صورت لمس شدن درد را منعکس می‌کنند، همچنین می‌توانند باعث درد منتقل شده می‌شوند مثل دردی که در یک قسمت از بدن شکل می‌گیرد و دلیل آن نقطه ای دیگر از بدن است.

ماساژ نقاط ماشه ای، نوعی درمان است که طی آن این گره ایجاد شده به مرور آزاد می‌شود تا این بافت بهبود داده شود.

رفلکسولوژی

لغت رفلکس در واقع همان معنی بازتاب. همه شما با این موضوع آشنایی دارید که اگر زیر زانو ضربه بزنید بدن انسان یک بازتاب غیر ارادی را ارائه می‌دهد.

ماساژ رفلکسولوژی، مانند طب سوزنی و یا برخی از ماساژ ها بر روی نقاطی تمرکز دارد که بازتاب آن مساوی با بهودی بدن و یا یک درد خاص می‌شود. علاوه بر آن ماساژ رفلکسولوژی، حس بسیار مثبتی را به انسان منتقل می‌کند و در درمان کمردرد، فشار ماهیچه ها، میگرن، اضطراب، گردش خون و… مؤثر است.

اگر می‌خواهید ابرو های خود را با روش های خانگی بالا ببرید به صفحه بالا بردن ابرو با ماساژ مراجعه نمایید.

ماساژ شیاتسو

در ماساژ شیاتسو، بسیاری از نقاط بدن ماساژ داده می‌شود. در این ماساژ بیشتر از تنکیک های دیگر ماساژ ها استفاده شده است. این ماساژ برای بهبود وضعیت بدنی، رفع تنش و استرس، درمان آرتروز و سینوزیت و… استفاده می‌شود.

دوره ماساژ لاغری

آیا ماساژ لاغری در روند کاهش وزن تاثیری دارد؟ دوره ماساژ لاغری به تنهایی موجب لاغری و کاهش وزن می‌شود؟ برخی از سوالاتی که ذهن افراد را در خصوص دوره ماساژ لاغری درگیر می‌کند در این قسمت ذکر شده است که ما قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

باید گفت به طور کلی شما می‌توانید در دوره ماساژ لاغری با فراگیری اصلی ترین مباحث تئوری مرتبط با لاغری در کنار متد های مناسب روی بخش های ویژه به بهترین نحو ممکن دوره خود را به اتمام برسانید. البته باید توجه داشته باشید که بکارگیری ماساژ لاغری به عنوان درمان کمکی در کنار روش های درمانی دیگر یا به تنهایی می‌تواند نتایج فوق العاده ای را در روند کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

یکی از آسان ترین شیوه های کاهش وزن، انجام ماساژ به صورت منظم می‌باشد. در واقع ماساژ در روند لاغری نقش کاتالیزور را دارد، کاتالیزوری که در کنار انجام ورزش و رعایت برنامه غذایی رسیدن به لاغری را راحت‌تر می‌کند.

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =